На фронте наши военные закусили лямку и делают максимально жесткий вынос противника. С разных участков фронта приходят сообщения и видео, на которых они особенно жестко двухсотят лаптей, вкладывая в это максимум своего мастерства и вдохновения.

Ну а этой ночью были атакованы Белгород, Шебекино и прочие места, куда может долететь не западное оружие. Каждый может увидеть, как центр Белгорода горит и дымится, ну а мы продолжаем наставать на том, что такие фото и видео должны уже идти из москвы, поскольку вчера москва бурлила восторгом и вражеские паблики были завалены предложениями о «повторном ударе Кинжалами и прочем». Наверное, все видели нечто подобное и мы просто не станем это здесь приводить в качестве примера. Они все это смотрят как хоккей или футбол и пока к ним не прилетит конкретно и безусловно, ничего не изменится.

Здесь просто стоит заметить, что до этого они с радостью писали о том, что по Украине идут волны блэкакутов и что они с нетерпением ждут зимы, чтобы посмотреть, как это будет выглядеть в холодную пору. Это были пожелания «на минималках», а с другой стороны, более 30% населения выгребухи высказалось за нанесение ядерных ударов по Украине. А все это потому, что для них это что-то вроде кино или компьютерная игра про величие. 

Эффект здесь такой, что и кино, и компьютерную игру, и телевизор, всегда можно выключить и наслаждаться видом чего-то другого. Но вот когда по тебе валят бомбы или ракеты, тут уже хочешь – не хочешь, а смотреть на это будешь и более того – будешь настоящим участником всего происходящего, без возможности включить себе «режим бога». И вот этой ночью в Белгороде точно знали, что их город, как и уже целый ряд других населенных пунктов стремительно уходит в ту самую «буферную зону», о которой так любил рассказывать их фюрер, и утренний обзор их пабликов на удивление не принес ни одного поста, в котором бы встретился дебильный вопрос «за что?»

Плюс к тому, продолжается резьба по топливным узлам, питающим группировку оккупационных войск на Донбассе. На этот раз костерок заглянул на нефтебазу в Калач-на-Дону. Причем, уже несколько раз наши военные продемонстрировали новый тактический прием. Чтобы два раза не вставать, выносится нефтебаза и узловая электроподстанция, примерно в этой же самой локации. Так было и на этот раз. По крайней мере, об этом заявил местный гауляйтер Бочаров. Правда он не слишком отклоняется от политики партии и правительства, а потому заявляет о том, что оба эти инфраструктурные объекта поразили не дроны или ракеты, а обломки сбитых воздушных целей, но это на результат никак не влияет и пусть будут обломки.

Между прочим, такая тактика уже дает свои плоды и вслед за Белгородской областью, смысл слова блэкаут узнали и жители Ростовской области. Им рассказывают о том, что сбои с подачей электроэнергии вызваны аномальной жарой, но фокус тут в том, что такая самая аномальная жара и в других, соседних областях, а блэкауты – в Ростовской, где ВСУ демонстрируют комплексный вынос инфраструктуры, но…

Все это правильно и замечательно, однако в очередной, и однозначно – не последний раз, обращаюсь к своей мысли и перефразируя слова Марка Порция Катона Старшего: «Москва должна быть разрушена». И вспоминая то, что Карфаген был не просто разрушен, а перепахан и засыпан солью, то и эта гадюшня должна подвергнуться чему-то подобному, а место, где она стояла, как и Карфаген, должно быть проклято на веки вечные.

41 коментар до “Ракетный налет. Предварительные итоги (Часть 2)”
  1. Да, именно так! А то всё “Карфаген, Карфаген…”.
    МОСКВА ДОЛЖНА БЫТЬ РАЗРУШЕНА!!!

    1. Нельзя обходится полумерами.
      Кацапия (россия) должна быть разрушена.

      1. Так это произойдёт автоматически вслед за мАсквой, “скрепа разогнется”😀

  2. А правда чи ні, що хтось із чиновників адміністрації США, здається Кірбі вчора вийшов і заявив, що дозволу на вогонь по території агресора зброєю США, вони все одно не дадуть? І це на фоні руїн Охматдиту?

    1. Читаємо назву посади Джона Кірбі – Координатор Ради національної безпеки США зі стратегічних комунікацій. Прессекретар Пентагону. Офіційний представник Державного департаменту США.

    2. “There has been no change in policy…Ukraine can use the US-supplied weapons to strike targets just over the border.”
      «Жодних змін у політиці не відбулося… Україна може використовувати зброю, надану США, для нанесення ударів по цілях, розташованих безпосередньо за кордоном».

    3. До речі, той самий Кірбі сказав, що вони ніколи не забороняли стріляти по літаках.
      У мене давно це питання – чому не стріляємо? Немає технічної змоги? Тоді чому Кірбі каже, що – будь ласка, стріляйте.

      1. > Кірбі сказав, що вони ніколи не забороняли стріляти по літаках.
        У мене давно це питання – чому не стріляємо?
         
        Ви хоч самі зрозуміли, що написали?
        Що сталося з 361 кацапським літаком?
        А що стосується стратегічних бомбардувальників, які запускають крилаті ракети, то чим їх збивати на дальності польоту крилатих ракет?
        А в межах досяжності за лінією фронту над кацапією збивали. Чи Ви забули?

        1. Так, звісно, я мала на увазі бомбардувальники. Тому і виникає питання: американська зброя може їх збивати на пускових позиціях або на підльоті? Що мав на увазі Кірбі – тільки винищувачі?

          1. “Тому і виникає питання: американська зброя може їх збивати на пускових позиціях або на підльоті?”

            Нет.

  3. Процитирую Л.И.Брежнева,одного из самых адекватных Генсеков СССР:” Нам нужен Мир…кхе,кхе…Желательно весь!”
    Так же рекомендую для ознакомления прочитать “Последняя Республика” В.Суворова.
    Сущность любой империи в расширении власти на новые территории и пожирании ресурсов колоний.Как только приток людей и других ресурсов в метрополию снижается- начинается внутренняя грызня между наместниками провинций(сатрапами) и попытки богатых провинций отделиться от дотационных. Дотационные регионы ,естественно против урезания подачек и начинается передел,а там и до междуусобных войн недалеко. Огонька в грызню добавляют разные религии,разные народности и разные традиции самоуправления.
    Тенденция в раше просматривается очень хорошая :Кавказ голодный,многолюдный и дотационный,масква богатая,населенная различными приезжими группами и имеет большую мигрантскую диаспору,которой в момент смуты выгодней пограбить и уехать домой с добычей,чем горбатиться на зарплате дворника.
    Надо стремиться сделать в маскве коллапс ЖКХ(электиричество и топливо),а дальше трещина пойдет сама…..

    1. > Процитирую Л.И.Брежнева,одного из самых адекватных Генсеков СССР:
       
      І в чому же полягала його адекватність? В тому, що араби зазнали поразки у Війні судного дня, й учинили ембарго на постачання нафти на Захід?

      1. А он просто старался не делать резких движений…. жил в свое удовольствие!

  4. Теж саме можно додати про квартало-кагал 95. В першу чергу має бути зруйнований саме він. А вже після цього автоматично крякне і Москваген.

  5. Римляне никогда не засыпали Карфаген солью, ето миф. Историки того периода никогда об этом не упоминали, первое упоминание о “засаливании” почвы датировано аж 1930 годом, при етом без указания источников.

  6. Зараз буде зрада-зрадонька, тому заплющте очі. Я попередив.

    Ну ось, це те, про що я казав – всі зберуться, осудять, продрукують на перших шпальтах газет, висловлять свою підтримку і стурбованість. Так, ви все правильно почули – виразять. На словах.
    Нової (сучасної) зброї не буде. Старої зброї в великих кількостях не буде. Дозволу бити наявною зброєю по русні – не буде. Що буде? Співчуття, ще трошки ППО і ракет та згода Німеччини прийняти дітей на лікування. Все.
    Прийняття в НАТО? Так, Столтенберг сподівається, що вже за 10 років Україна приєднається до блоку. Ну може через 15. Або 20. Або до НАТО приєднається те, що залишиться від країни – це мільйони мігрантів, які ніколи не повернуться, та уряд у вигнанні.

    Ще раз – залишаємо емоції за бортом і дивимось на ситуацію. Перемогти нам не дадуть, це зрозуміло вже давно. Остаточно програти, скоріш за все, теж, але це означає десятирічну війну до останнього українця, який не встигне втекти. Навіть якщо війна закінчиться прямо завтра, це значить що країна лишиться з другим у світі боргом перед МВФ, зі зруйнованою економікою, знеціненою валютою та знищеним житловим фондом, зі скоротившимся на третину (і це буде кращий варіант) населенням і замінованими сільгосп. землями, які вже 1 в світі по площі і кількості мін. Як перспектива, нічого? Хочеться жити в такій країні? Дітей народжувати тут?

    Зараз буде питання “що ти пропонуєш” чи “а ти знаєш, що робити”. Так, я знаю. Єдиним варіантом війни є перенос бойових дій на територію ворога і завдання йому неприйнятної шкоди. Тільки тотальна війна по інфраструктурі русні допоможе закінчити цей матч з не дуже розгромним рахунком для нас. Бо інакше виникне питання – за що воювали наші люди? Невже за поразку?

      1. Питання вже не про перемогу, вихід на кордони чи каву в Ялті. Це маячня. Питання лише про те, щоб закінчити війну хоч з якимось прийнятним рахунком. Це все, що лишилось.
        Ну, або Трамп та його мирний план. Написаний у Москві, звичайно.

    1. > Перемогти нам не дадуть, це зрозуміло вже давно.
       
      Що значить «не дадуть»? Прям заважатимуть? Заборонять?
       
      Бити своєю зброєю на будь-яку глибину по конвенційних об’єктах хіба заважають? І навіть по умовно конвенціних. Навіть Хорхе Маріо Берґольйо та Антоніу Мануел де Олівейра Гутерреш попустилися з претензіями, Ви помітили?
       
      > Остаточно програти, скоріш за все, теж,
       
      А хіба 24.02.2002 не були готові дати? Так що ж тоді змінилося? Хто спрямував тоді події інакше? І звідки зараз у Вас такий фатум?

      1. Слушні запитання, дякую. Спробую відповісти.
        >Що значить «не дадуть»? Прям заважатимуть? Заборонять?
        Так, на жаль є пряма заборона бити американською зброєю по оперативних тилах швайнехундів, а також по іншим об’єктам. Погроза за неслухняність – припинення постачання допомоги. Тоді доведеться, як сказав Кулеба, воювати АК-74 та лопатами.
        >Бити своєю зброєю на будь-яку глибину по конвенційних об’єктах хіба заважають? І навіть по умовно конвенціних.
        Так, своєю можна. Але дрон з БЧ хай 50 кг та швидкістю 200 км/ч не є заміною ракеті з масою БЧ 500 кг та швидкістю 1000 км/ч.
        >А хіба 24.02.2002 не були готові дати?
        Так, були готові.
        > Так що ж тоді змінилося?
        В Україну вклали багато грошей. Втратити їх, з точки зору колективного Заходу, було б нераціонально.
        >Хто спрямував тоді події інакше?
        Колективний Захід, а саме президент США Джо Байден зі своїми радниками і вище керівництво держав блоку НАТО. Це стратегія вимотування росіян по принципу війни в Афганістані. Її принципи:
        1. Воюють лише місцеві.
        2. Зброя дається дозовано. Кожна ескалація з боку русні буде зустрічати нові пакети допомоги. Але не більше, ніж потрібно для затримки російських військ.
        3. Перемогою назвуть те, що вважатимуть перемогою в Вашингтоні. Це незалежна Україна з виходом до кордонів ЄС та хоча б одного моря (Чорного). Але море опціонально.
        4. Кількість загиблих українців і кількість зруйнованих міст і сел є статистикою.
        5. Відновлення підконтрольної Києву України буде проводитись частково за власні кошти України, частково за кошти міжнародних донорів. Розмінування здебільшого буде за кошти донорів.
        6. Репарацій не буде. Гроші русні (300 млрд), заморожені в ЄС, передані в осяжному майбутньому не будуть.
        7. Міжнародної відповідальності по підсумках цієї війни русня не понесе.
        Це основне.
        >І звідки зараз у Вас такий фатум?
        Бо ми котимось у прірву і зелена жаба зі своїми підлабузниками направляє шлях. Комунікація з народом – провалена. Комунікація з Заходом – провалена (нагадаю, що лише продав Україну Заходу, ми мали хочь якусь можливість, що за нас вступляться). Народна держава, яка могла народитися з цієї війни – затоптана рідною владою гірше, ніж це робить русня. Економіка – провалена. Час – безглуздо згаяний. Людей не вистачає. Програма завезення трудових мігрантів після війни, вже лежить на столі з підписом. І тут виникає питання – саме за це воюють і гинуть кращі сини та доньки нашого народу? За корупційні схеми і брехню влади, яка втече і залишиться безкарною, та за щастя майбутніх мігрантів?
        Так, це неприємно чути. Так, це зрада. Так, з війни треба виходити. І єдиний шанс вийти з цієї війни – нанести русні неприйнятну шкоду. Саме для їх комфорту та економіки. Таку шкоду, щоб їхня ціль НЕ виправдовувала засобів. Найкращим виходом була б ядерна зброя, але її віддали під шантажем і ніколи не повернуть. Тобто лишається тільки одне – інфраструктура. Країна росія дуже велика і різнорідна, без інфраструктури вона почне сипатись. Лише тоді вони займуться внутрішніми проблемами і відчепляться від нас. Іншого виходу просто немає.

        1. У вас первая половина “нам не дают”, а вторая “наша родная нами выбранная власть заодно с мордором”.
          Ни на какие мысли не наталкивает? Никакая связь не просматривается?

          P.S. По логике вещей после очередного военного преступления мордора будут особенно внимательно смотреть, чтобы на эмоциях не начала совершать военные преступления Украина.

          1. Так, моя перша частина – нам не дають і не даватимуть. Друга частина – це те, що зелені провалили все. Абсолютно все. І зараз стає питання руба – приорітетом для України є земля чи люди? Ви як вважаєте? І поділиться будь ласка вашим власним баченням перемоги з урахуванням тих сил і засобів, що є в нашому розпорядженні.

          2. Не дают – потому что зеленые не “провалили”, а “продали” все.
            А на третий год войны уже пора бы мобилизовать и экономику и население, а не ждать пока все дадут. И производить “силы и средства” самостоятельно. Напомнить, что Украина производила межконтинентальные баллистические ракеты Зенит? Сначала развалить все ракетные программы, нахамить союзникам, которые предупреждали “война на носу”, а потом сидеть ровно на попе и ждать когда все принесут на блюдечке с голубой каемочкой.

            “І зараз стає питання руба – приорітетом для України є земля чи люди?”

            К сожалению, ЛЮДЕЙ нынешняя украинская власть если до конца не уничтожила, то достаточно близко к этому подошла. А вот население, которое на третий год войны этой самой войны не замечает… Оно Украину после окончания войны строить не будет. Оно будет строить мордор во главе с зеленой властью.

            Да, если что, победа не будет выглядеть как “развалинами кремля удовлетворен”. Победа будет выглядеть как 91-й год. Будет ли Украина в числе победителей (как Польша или страны Балтии в 91-м) или среди побежденных (как собственно Украина тогда) – большой вопрос.

          3. LazyCow :
            …з урахуванням тих сил і засобів, що є в нашому розпорядженні.

            З якого переляку таке обмеження?
            Наприклад, нам планують передати літаки – чому ви забороняєте їх враховувати?
            Такі, як ви, в лютому 22-го казали “спробуйте не програти за три дні (чи тижні, чи місяці) з урахуванням тих сил, що є”. З тих пір змінилося дуже багато чого.
            Не раджу передбачати майбутнє на штучних обмеженнях та на фантазіях. Бо це занадто тупа зрада-зрадонька.

        2. > Тоді доведеться, як сказав Кулеба, воювати АК-74 та лопатами.
           
          Брехня і пересмикування.
           
          > Але дрон з БЧ хай 50 кг та швидкістю 200 км/ч не є заміною ракеті з масою БЧ 500 кг та швидкістю 1000 км/ч.
           
          Але не є й «АК-74 та лопатою».
           
          > >А хіба 24.02.2002 не були готові дати?
          > Так, були готові.
          > > Так що ж тоді змінилося?
          > В Україну вклали багато грошей. Втратити їх, з точки зору колективного Заходу, було б нераціонально.
          > >Хто спрямував тоді події інакше?
          > Колективний Захід,
           
          Колективний Захід, який був готовий, що Україна впаде, спрямував події інакше 24.02.2022? Серйозно? А може, це були українці: ЗСУ, ТРО, і просто цивільні?
          Захід вже постфактум підхопив ситуацію, Борис Джонсон приїхав і «надихнув» україноненависника і «пєрєстатьстрелятьника» Зеленського.
           
          > Бо ми котимось у прірву і зелена жаба зі своїми підлабузниками направляє шлях.
           
          Є населення України з правом голоса, яке обрало, як Ви виразилися, «зелену жабу з її підлабузниками». Воно цього хотіло. Ви не хотіли? Співчуваю, ми з Вами в меншості.
          Ви можете щось робити. Пам’ятайте, навіть одна гривня — це куля. Кожна пара рук і голова — здатні щось робити. Вам для цього необхідно, щоби «зелена жаба» з Вами прокомунікувала, мобілізувала Вас якось, хоч би й економічно?! Самі — нє?!
          З іншого боку, можете вирішити, що хай йому грець цьому населенню, нехай отримує, що хотіло, й абстрагуватися від всього.
          А просто сидіти й нити… Ну я не знаю, який сенс? Це мазохізм якись. До психіатра.

          1. >> Тоді доведеться, як сказав Кулеба, воювати АК-74 та лопатами.
            >Брехня і пересмикування.
            Одне-єдине питання – скільки механізованих бригад на рік може повністю самостійно забезпечити технікою і спорядженням Україна? І увага – я питаю лише про мотопіхотні частини, це найпримітивніше технологічно з усіх родів військ. Не питаю про ППО, про авіацію, про зв’язок, про артилерію/ракети. Лише механізовані частини. Зі штаткою мехбригади ви ж знайомі?

          2. А сколько личным составом?

            А что делается для того, чтобы можно было обеспечить хотя бы тем, чем Украина может?

          3. > Одне-єдине питання – скільки механізованих бригад на рік може повністю самостійно забезпечити технікою і спорядженням Україна?
             
            І скільки? А скільки треба? А як Ви порахували, скільки «треба»?

    2. LazyCow
      війну до останнього українця
      Звідки інформація, що українці закінчяться раніше, ніж росіяни? Є підтвердження такого майбутнього, чи воно прочитане з кришталевої кулі?
      В країні й так багато негативу – навіщо ретранслювати ворожі фейки?
      І тут виникає питання – саме за це воюють і гинуть кращі сини та доньки нашого народу? За корупційні схеми і брехню влади…
      Ні. Ще жоден військовий не сказав, що він воює за корупційну владу!
      Воюють за рідних, близьких, за просто людей, за країну, за правду, за совість.
      ***
      Це дві найбільші брехні, що люблять повторювати люди, які тікають від війни – що не варто воювати за корупційну владу до останнього українця.
      Люди, які готові заради миру віддати Крим та Донбас – бо їм байдуже до людей на окупованих територіях. Це ж не вони змушені виживати, це ж не їх катують, це ж не їх грабують. Цим зрадофілам добре в кафешках на Хрещатику, або в на відпочинку в Буковелі, або взагалі за кордоном – тому готові віддати й окуповані території, й зрадити людей в окупації.
      Засуджую бездумне розповсюдження ворожої пропаганди.

  7. Як вам таке?
    🛑Перед самітом НАТО представники 60 світових університетів підписали листа із закликом не запрошувати Україну до Альянсу.

    У листі йдеться: “Якби Україна приєдналася до НАТО, Росія мала б підстави сумніватися в достовірності гарантій безпеки НАТО – і отримала б можливість перевірити та потенційно розірвати Альянс. Результатом може бути пряма війна між НАТО і Росією або розпад самого НАТО”.

    Водночас автори листа вважають: думка про те, що вступ України до Альясну міг би утримати РФ від повторного вторгнення є “видаванням бажаного за дійсне”.

    👀Еспресо

    1. Аксиома 1: Украина не вступит в НАТО до окончания войны.
      Аксиома 2: Украина не вступит в НАТО пока не выполнит требования для вступления в НАТО.
      Аксиома 3: зеленая власть работать над выполнением требований для вступления в НАТО не будет никогда.

      У вас были какие-то другие ожидания? Основанные на чем?

      1. Десь прочитала, що НАТО 75 років не застосовувало 5 статтю, тому ніхто не знає, як це відбуватиметься.
        Тому, судячи з підписаного листа елітою американського суспільства, можна зробити висновок, що нам щораз будуть висувати нездійсненні умови, але до НАТО не запросять, бо природньо серуть дрібненько.
        Писали також, що НАТО створювали саме для протистояння срсру (читай – кацапії). А тепер виявляється, що вони, як вогню, бояться цього протистояння, а насправді протистоїть Україна, а вони тільки роблять занадто розумний вигляд і видумують причини, чому Україна – невістка.

        1. Ну да, прекратить разворовывать армию во время войны – однозначно невыполнимое условие.

          Работать над выполнением уже определенных условий по подготовке к вступлению в НАТО начали еще при Порошенко. В 19-м году вся работа была остановлена. Но виновато естественно НАТО.

        2. Стаття 5 востаннє (і вперше) застосовувалася 23 року тому, і всі вони знають, як це відбуватиметься. Не підбирайте бички і не читайте невідомо що, бо “десь” то досить малодостовірне джерело (включно з цим моїм коментарем).
          Andriy все вірно написав про очікування вступу і досить обсмоктувати цю тему. Це вже якийсь карго культ. Головне зараз не членство в НАТО, а постачання зброї. Членство – то фактор стримування і запобігання, а не перемоги. З членством трохи запізнилися.

          1. Згодна, що нам – їхати, а не “шашечки”.
            Так, якби ми вступили в НАТО раніше, то, можливо, це було б фактором стримування рашки. Зараз – навряд. А Трамп взагалі заявив, що хоче зіскочити із зобов’язань щодо Європи, залишивши хіба що ядерну парасольку (що теж, звісно, непогано).

  8. LazyCow : 9th Липень 2024 о 14:36
    @ Ну ось, це те, про що я казав – всі зберуться, осудять, продрукують на перших шпальтах газет, висловлять свою підтримку і стурбованість. Так, ви все правильно почули – виразять. На словах.@ //// Щось мені здається, що час пустих розмовин вже пройшов. І це розуміють і у США і на Заході. @ Нової (сучасної) зброї не буде. Старої зброї в великих кількостях не буде. Дозволу бити наявною зброєю по русні – не буде. Що буде? Співчуття, ще трошки ППО і ракет та згода Німеччини прийняти дітей на лікування. @ //// Да ми зараз наймілітаризованіша країна! І ми отримали багато зброї, у т.ч. сучасну, за допомогою якої ми вже багато чого розбили на параші. Або Ви думаєте, що це ми такі молодці: за відсутністю збройних заводів, необхідних запчастин, при повної протидії досягності нашої перемоги з боку ZE-влади та інш., ми досягаємо значних успіхів на фронті? Аби нам не заважали ZE-лені. Щось мені здається, що так звані морські дрони “малюк” або дрони від ГУР Буданова – це все розробки Заходу. Тому, що сразу приходе на думку: це що, і в СБУ і в ГУР існують окремо підпільні заводи з виробництва дронів? Але їх не мають ЗСУ. Якась маячня. Просто не все можно казати вголос. А те, що Німеччина прийме на лікування нашіх хворих діток – так за це велике дякую! За все треба бути вдячним! @ Прийняття в НАТО? Так, Столтенберг сподівається, що вже за 10 років Україна приєднається до блоку. Ну може через 15. Або 20. Або до НАТО приєднається те, що залишиться від країни @ //// Таке враження, що Ви сидите десь на безлюдному острові і ловите “гав”. Невже ж Ви не знаєте, що країн з високим рівнем корупції взагалі не приймають до НАТО? А враховуючи те, як наполегливо наш бідоносець проситься до НАТО (але ж то нещиро, бо хухло заборонило Україні вступати да НАТО і ЄС), то його вже послали відкритим текстом. Сказали, щоб він зпочатку поборов у себе в країні корупцію, яка вже зашкалює, а потім щось там вякав. Але ж цього не буде, бо в нас ZE-рмаки самі її очолюють.

    LazyCow : 9th Липень 2024 о 17:07 @ 6. Репарацій не буде. Гроші русні (300 млрд), заморожені в ЄС, передані в осяжному майбутньому не будуть. @ //// І хто це Вам таке сказав? Навпаки, нещодавно було прийнято рішення про використання ціх грошей на відновлення України.

    //// П.С.1 Більш за всіх сподобались коменти наших шановних колег Аndriy та ЯрославКо. П.С.2 Шановні друзі, давайте разом творити нашу реальність майбутнього! Тому ніяких шмарклів та ниття. Все буде Україно! Ми обов’язково переможемо ціх людожерів. А московія розпадеться на друзки і буде проклята на віки-вічні.

Коментарі закриті.